.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بیانیه اداره‌کل اوقاف مازندران بمناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

اداره کل اوقاف مازندران با صدور بیانیه ای فرا رسیدن 31 شهریور ، آغاز هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره ایثارگری های شهیدان و رشادتهای دلیرمندان بسیجی ، نیروهای مسلح و ملت بزرگ ایران اسلامی را گرامی داشت.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران متن بیانه اداره کل اوقاف مازندران بمناسبت آغاز هفته دفاع مقدس به شرح ذیل است.
 
سی و یکم شهریور ماه هر سال یادآور طلیعة یکی از تابناک‌ترین و افتخار آمیزترین مقاطع تاریخی در حیات ملت ایران بوده و فرصتی برای بازخوانی چگونگی شکستن تابوی شکست‌ناپذیری ابرقدرت‌های استکباری برابر قدرت معنویت و اراده انقلابی نسل خمینی (ره) به شمار می‌رود.

این بیانیه می‌افزاید: با گذشت 27 سال از پایان پیروزمندانه دفاع مقدس هشت ساله ملت ایران برابر جبهه متجاوزین به میهن اسلامی ، آثار و پیامدهای مقاومت حیرت انگیز رزمندگان غیور اسلام امروز در عرصه بسیاری از تحولات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای هویدا شده است به گونه‌ای که تحت تاثیر گسترش نهضت بیداری و مقاومت اسلامی، حامیان صدام جنایتکار و در راس آنان آمریکا و رژیم صهیونیستی سخت‌ترین شکست‌ها را بویژه در جنگ‌های 33 روزه و 22 روزه و اخیرا در جنگ غزه متحمل شده‌اند.

هفته دفاع مقدس یعنی زنده کردن و صیانت از ارزش‌های نابی چون اتحاد، برادری، ایمان و اعتقاد راسخ به خداوند تبارک و تعالی، وطن‌دوستی، رازو‌نیازهای خاضعانه در دل سنگرها، اطاعت صادقانه از امام و رهبر خویش. به‌عبارت دیگر، هفته دفاع مقدس یعنی اثبات عملی اینکه ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد.
 
جنگ هشت ساله عرصه عملی، تبدیل تهدید‌های دشمن به فرصت بوده است، فرصت‌هایی که از صفحات افتخارآفرین تاریخ ممتاز ملت ماست. وظیفه انسانی، اخلاقی، اسلامی و قانونی حکم می‌کند که قدرشناس تمام کسانی باشیم که به خاطر صیانت از امنیت و حفظ استقلال و آزادی میهن اسلامی سرمایه وجود خود را فدا کردند و اکنون بر ماست که با درایت و انصاف و دوراندیشی، ضمن پاسداشت ارزش‌ها و ایجاد فرصت‌های جدید، مانع از گسست فرهنگی و تاریخی نسل‌های جوان و سرزنده کشور با آرمان‌های امام راحل(ره)، انقلاب و شهدای دفاع مقدس شویم.

این بیانیه در پایان با پاسداشت یاد و خاطره شهدا و حماسه سازان 8 سال دفاع مقدس و تجدید میثاق با امام شهیدان حضرت خمینی کبیر (ره) و بیعت با خلف صالح ایشان و نائب برحق امام زمان (عج) مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت امام خامنه‌ای عزیز ( مدظله العالی) و دعوت از اقشار و آحاد ملت ایران برای حضور پرشور و گسترده در آئین‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سراسر استان و بویژه در بقاع متبرکه و امامزادگان آورده است: بسیج کارکنان اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران و اصحاب وقف و بقاع متبرکه، یاد و خاطره آن دوران سراسر نور و غرور را گرامی داشته و ضمن تجدید بیعت خویش با مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ، بر حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی و ارزش‌های دفاع مقدس تأکید می نماید.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.181 seconds.